کمک به کودکان سرطانی

معرفی خیریه کودکان فرشته اند

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۰، ۰۹:۲۶ ب.ظ

موسسه خیریه کودکان فرشته اند

کارخیر یعنی چه؟در معنای لغوی خیر به معنی خوب، نیکی و کار خوب معنی شده است.
اما اگر بخواهیم از معنای لغوی آن بگذریم و به زبان عامیانه آن را تعریف کنیم، به تمام کارهای کوچک و بزرگ که برای کمک و یاری افراد انجام می‌دهیم، میتوانیم کار خیر بگوییم.
موسسات خیریه، سازمان‌هایی غیرانتفاعی تحت عناوین کارهای بشردوستانه و گسترش رفاه اجتماعی هستند.
فعالیت‌های خیرخواهانه، آموزشی، مذهبی یا سایر خدماتی که به منافع عمومی مربوط می‌شود، از جمله فعالیت‌های این موسسات می‌باشد.
این یک تعریف جامع از موسسه خیریه است اما در معنایی ساده‌تر موسسات خیریه یک نوع از فعالیت‌های اجتماعی هستند که هدف مشخصی دارند و آن کمک به افراد نیازمند جامعه است.
گاهی این موسسات از طرف دولت حمایت می‌شوند و پشتوانه‌های مالی از طرف دولت دارند و گاهی این موسسات از طریق چند نفر راه‌اندازی می‌شوند و به صورت خصوصی، غیرانتفاعی و عام‌ا‌‌لمنفعه برای رسیدگی به مشکلات مختلف موجود در جامعه فعالیت می‌کنند. این موسسات با یکدیگر از نوع فعالیتی که انجام می‌دهند، تفاوتی ندارند و تفاوت آنها تنها پشتوانه‌های مالی آن‌ها متفاوت است.

موسسه خیریه فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهد و البته برخی از این موسسات به صورت تخصصی یک فعالیت را انجام می‌دهند که در مورد این موسسات تخصصی توضیحاتی خواهیم داد.
تامین هزینه‌های درمانی
تامین حقوق ماهیانه خانواده‌های نیازمند
تامین هزینه‌های کودکان بی‌سرپرست یا بدسرپرست
تامین هزینه‌های تحصیلی کودکان
تامین هزینه‌های مجلس ترحیم
فراهم کردن شرایط وام بدون بهره برای خانواده‌های نیازمند
کمک به مردم آسیب دیده
کمک به معلولان و سالمندان
کمک به افراد در شرایطی مثل سیل، زلزله و شرایط اضطراری از جمله وظایف و فعالیت‌هایی است که خیریه‌ها می‌توانند انجام دهند.

موسسات خیریه چگونه کسب درآمد می‌کنند؟

موسسات خیریه علاوه بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی، سعی دارند تا از راه‌های مختلف درآمدزایی کنند تا به افراد بیشتری کمک کنند.
 برگزاری بازارچه‌ها، همایش‌ها، استفاده از دنیای دیجیتال و مجازی و فروش محصولات دست ساز، ایجاد کمپین‌های مردمی و برگزاری رویدادهای خلاقانه سعی در درآمدزایی و تامین هزینه‌های مربوط به خیریه می‌باشند

موسسه خیریه کودکان فرشته‌اند از جمله موسساتی است که چند سالی‌ست در تهران شروع به فعالیت کرده و فعالیت‌های خود را در زمینه‌ی کمک به کودکان که همچون فرشتگان نقشی پررنگ در زندگی خانواده‌ها دارند شروع کرده و تا امروز به فعالیت خود ادامه داده است.
و علاوه بر کمک به تامین هزینه‌های بستری کودکان در بیمارستان، در حال حاضر در منطقه‌ای از سیستان و بلوچستان هم دست یاری بلند کرده و سعی می‌کند تا نیاز خانواده‌ها و کودکان این منطقه را تامین کند. موسسه خیریه کودکان فرشته‌اند در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، بازسازی مراکز، بیمارستان‌ها، مدارس و… هم فعالیت می‌کند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۴
helping.children helping.children

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی